عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط بین توجه مشتریان نسبت به تبلیغات و اندازه ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

مزایای تبلیغ برای جامعه

در ارتباط با تبلیغات، آرا و عقاید متفاوتی اظهار شده می باشد. عده­ای که فاقد بینش لازم و دقیق هستند تبلیغات را دروغ، نیرنگ ، نا لازم،  نامفید  و  حتی  مضر  به حال جامعه  و  صنعت می­دانند .

 

اما کسانی که با مبانی علمی تبلیغ آشنا هستند و آن را به گونه درست درک کرده­اند آثار و مزایای زیر را برای تبلیغ برمی شمارند .

  • تبلیغات به اشاعه اطلاعات و تعالی فرهنگ عمومی کمک می کند .
  • تبلیغات باعث افزایش فروش، سود، سهم بازار، سرعت گردش سرمایه، اعتبار و حیثیت کالا می­گردد.
  • تبلیغات حجم دادوستدراافزایش داده باعث رونق بازارمی گردد.
  • تبلیغات باعث تنوع محصول ونوآوری می گردد.
  • تبلیغات برخوردکاسب کارانه را به برخوردعلمی واقتصادی مبدل می کند.
  • تبلیغات هزینه های حمل ونقل وتوزیع را کاهش می دهد.
  • تبلیغات محدوده جغرافیایی بازار را گسترش می دهد.
  • تبلیغات تقاضاهای جدیدراخلق می کند .
  • تبلیغات رسانه هاراسازماندهی وتقویت می کند.
  • تبلیغات باعث عادت درمشتری می گردد.
  • تبلیغات درمصرف کننده اعتمادایجادمی کند.
  • تبلیغات باعث شفاف شدن بازارمی گردد .
  • تبلیغات باعث ایجاد رقابت می گردد.
  • تبلیغات مشتری مردد را به مشتری مصمم تبددیل می کند .
  • تبلیغات مشوق بهبودمداوم کیفیت کالاست.

 

موقع طراحی آگهی فقط بایستی بکوشید چیزی خلق کنید که در ذهن مخاطبان بماند که در ذیل به 10مورد تصریح شده می باشد(محمدیان،1377) .

1- دستور زبان را فراموش کنید .

2- آگهی بایستی تاثیر گذارباشد .

3-چرامردم بایستی از شما خرید کنند .

4- تله تبلیغاتی و ابتکاری بکار ببندید .

5- به خاطر داشته باشید که برای نیل به خلاقیت بایستی سخت کارکنید .

6- تله تبلیغاتی بایستی نحوه خرید را مشخص نماید .

7 – بودجه ی تبلیغ را درنظر بگیرید

8- به دنبال ثبات و انسجام در تبلیغ باشید .

9- ساده و روان بنویسید .

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

10- پیام بایستی واضح باشد .

در نهایت می توان نتیجه گرفت که با به کار بستن درست اهداف و روش های تبلیغات می توان تبلیغی مفید و در خورد توجه داشت.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

تعیین ارتباط بین توجه افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

 

اهداف فرعی:

1- تعیین ارتباط بین باورهای اقتصادی افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

2- تعیین ارتباط بین مزایای اجتماعی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

3- تعیین ارتباط بین باورهای اخلاقی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

4- تعیین ارتباط بین باورهای قانونی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

5- تعیین ارتباط بین مفید بودن شخصی تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه ارتباط بین توجه مشتریان نسبت به تبلیغات و اندازه ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس  با فرمت ورد