عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط بین توجه مشتریان نسبت به تبلیغات و اندازه ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

اهداف پژوهش

هدف اصلی:

تعیین ارتباط بین توجه افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

 

 

 

اهداف فرعی:

1- تعیین ارتباط بین باورهای اقتصادی افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

2- تعیین ارتباط بین مزایای اجتماعی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

3- تعیین ارتباط بین باورهای اخلاقی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

4- تعیین ارتباط بین باورهای قانونی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

5- تعیین ارتباط بین مفید بودن شخصی تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 

1-5  فرضیه‏های پژوهش

 فرضیه اصلی:

بین توجه افراد نسبت به تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

 

فرضیه فرعی:

1- بین باورهای اقتصادی افراد به تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

2- بین مزایای اجتماعی افراد در تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

3- بین باورهای اخلاقی در تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

4- بین باورهای قانونی در تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

5- بین مفید بودن شخصی تبلیغات و اندازه ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس ارتباط هست.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

تعیین ارتباط بین توجه افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

 

 

 

اهداف فرعی:

1- تعیین ارتباط بین باورهای اقتصادی افراد نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

2- تعیین ارتباط بین مزایای اجتماعی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

3- تعیین ارتباط بین باورهای اخلاقی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

4- تعیین ارتباط بین باورهای قانونی افراد در تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

5- تعیین ارتباط بین مفید بودن شخصی تبلیغات و ارتقا فروش خدمت در شعب بانک ملی شهر بندرعباس

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه ارتباط بین توجه مشتریان نسبت به تبلیغات و اندازه ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس  با فرمت ورد